"Hunden åt upp dom"

Försenade inlämningar? De flesta har varit med om det.
Satt och funderade om de dumma bortförklaringarna som att hunden åt upp pappret osv kommer att bytas ut mot "internet fungerade inte", "mailen är lite halvdan" nu när alla lärare vill vara så tjecka och få in uppsatserna via mail, eller en skolportal. Kommer då de väl fungerande bortförklaringarna om krongel med internet bli lika meningslösa som att säga att jultomten kanske tog dom, i framtiden?
Jag tror starkt på det, men jag är glad att det finns fungerande ursäkter nu när jag är nära bristningsgränsen. Kommer ge upp snart, men jag tänker inte ge upp förrens jag stupar, ALDRIG!

Vad tror ni? Kommer dessa ursäkter bli meningslösa att försöka sig på i framtiden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0