4,6

Fråga Olle igår, verkligen efterlängtat.
När de framförde statistiken ang. hur många man har sex med under en livstid visade det sig att kvinnor i snitt har sex med 4,6 män under hela livet. 4,6! Det var nog det jävligaste, jag känner inte många som ligger under snittet. Jag tycker att det lät hyfsat underligt, visserligen var siffrorna 10 år gammla, men ändå. Jag skulle ha chansat på minst 30 stycken olika män under en livstid.

För övrigt ska jag till sälen under påsk, men hur det blir med skidåkningen får vi se. Ser för tillfället ut som att snön kommer att smälta till helgen eller nåt. Får hålla tummarna.
Någon mer som ska till sälen inder påsk förutom jag och Erika?

Kommentarer
Postat av: Erika

åh vad jag längtar till sälen!

2007-03-22 @ 16:14:08
URL: http://erecas.blogg.se
Postat av: punkt

hur många har du haft hittils då?

2007-03-22 @ 16:45:38
Postat av: Hanna

"Säger jag ingenting, så har jag ingenting sagt"
fast det är över medel, ha-ha!

2007-03-22 @ 18:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0