Dagen vi alla väntar på..

Äntligen fredag, men inte fan är jag glad för det.
Mitt humör har gått upp och ned som en berg-och-dalbana hela dagen, tack till er som stod ut med mig. Dangen blev inte precis bättre när jag får sitta på en matte lektion (ensam) i en timme med 25 andra elever från den engelska sektionen, vilken innebär att dom talar engelska ink. läraren, vad fa gjorde jag där igentligen? att få en beräkning förklarad, var inte heller det lättaste, som om jag skulle förstå mattematiska uttryck på engelska(?) Det var bara att tacka och sedan klia sig i huvudet och försöka förstå sambanden på egen väg.
Skoldagen till sist slut och Erika och moi begav oss mot en fika i stan. I det ögonblicket då vi åkte ned för rulltrappan hände det, "dagen vi alla väntar på" inträffade, fan jag är splittrad, vet varken om det var bra eller dåligt. FAN!

Och till råga på allt så ville "X" inte lägga ned någon energi för att få mig att le, istället tackade han för sig och loggade ut från msn.  Han brukar för övrigt vara den som får mig att skratta i de mest trängda situationer, och det tackar jag mycket för.
kram.

Kommentarer
Postat av: Erika

tacka mig för att jag stod ut med ditt humör!
..förövrigt så kan jag nog hålla med dig om att när jill ska förklara mattematiska uttryck på engelska så är det inte alltid så lätt att förstå! sov gott, vi ses imorn !

2007-03-23 @ 22:33:11
URL: http://erecas.blogg.se
Postat av: Alice

Asså seriöst hanna, du e rätt grym på att skriva blogg! du låter så smart;) o formulerar allt så underbart! haha va gay det låter men du borde fan bli egen författare eller nått!!! dina utryck är egendomliga ;D
Pöss på dig! <3

2007-03-26 @ 18:54:23
Postat av: K

"du låter så smart"

haha, komplimang eller förolämpning?

2007-03-26 @ 21:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0