Fräsiga arbetsskor

Efter att jag gjort de skolarbeten jag fått att göra över helgen kom jag med ens på att jag behövde ett par svarta sneakers. Det var bara att skrika i ren desperation på mamma och rådgöra vad jag skulle göra. Hennes förslag var att vi skulle åka till globen och kolla om dom hade några skor. Globen? Vad fan har dom för skor i globen? Men ack så fel jag hade, för just när jag steg in i första skobutiken stod dom där, dom ultimata arbetsskorna. Svarta sneakers med strass och en broderade kronor i svart på sidorns. Skorna kom från "roots" och är verkligen underbara. Lägger väl upp en bild på dom senare.

Nu när jag kom hem blev jag så himmla sugen på havregryn(?) Inte ens en hallon smoothie lät gott, utan jag var fast besluten att göra någonting som inkl. havregryn. Så det fick bli havrekakor som går snabbt att göra. Dock smakade dom torkad havregrynsgröt, men det gick ned iaf. så nu är jag nöjd även fast febern inte gått ned.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0