Influensa?

Brukar alltid känna att jag har något vettigt att skriva om, och där av anledningen till att jag skapade en blogg. Men idag är nog den första dagen jag är helt idé-befriad, känns skönt.
Ligger hemma just nu och funderar på att jag kanske fått influensa. Halsen var irreterad redan i fredags men under helgen kan jag inte påstå att det blivit bättre, och speciellt inte nu när febern har slagit till. Alvedonen biter inte på min kropp idag, febern är verkligen envis.

Imorgon ska jag jobba för första gången - om man bortser från sommarjobbet 06.
Kommer bli en rolig upplevelse. Får iaf göra det jag vill göra, dvs att jag får träffa nytt folk varje dag och utveckla min sociala kompetens. Även om Kia säger att min sociala komepetens är hög så kan den alltid blir högre. Det stora pluset med jobbet skulle då vara att jag faktiskt får tjäna egna pengar för fösta gången i mitt liv. Känns skönt att inte vara buden vid mor sin när det gäller ens ekonomi.

Ska försöka göra några tal i matematiken samt läsa "The Alchemist".
Lovar här med att jag ska försöka blogga någon gång i veckan.


Kommentarer
Postat av: jesuses

stackars liten :(

2007-03-19 @ 17:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0