Spontanitet tack!

Sitter och kollar på "7th heaven".
Fy satan vad jag gillar spontanitet. Hur många har inte varit med om att du fått ögonkontakt med en kille/tjej och du känner att du bra gärna skulle vilja gå fram och säga "hej" eller göra något mer än att bara kolla. Hur många gånger har du inte struntat i det, och istället gått din väg och försökt glömma den chansen?
FAN! Det har hänt mig ett antal gånger, men hur många gånger har jag tagit chansen? NOLL - ZERO. Tänk om jag hade tagit chansen, då hade jag kanske inte suttit här och trånat efter någon att älska, någon att hålla om, någon att öppna sig för.
Får nog skylla mig själv att jag inte tagit intiativ, men jag ber er gossar och gummor, ta chansen. Vad kan man förlora? Lite självkännsla kanske, men det läker fort, och det värsta svar du kan få är ett nekande svar.

Känns kanske lönlöst att ens skriva detta eftersom min blogg inte är den mest besökta, men jag hoppas att någon tar till sig detta, för mer spontanitet behövs i vårt land.
Själv skulle jag bli överlycklig om någon gick fram till mig och sade något trevligt. Varför skulle någon annan tycka annorlunda?

Kommentarer
Postat av: Anonym

..ja, det kan man undra hanna. :)

2007-03-21 @ 21:12:44
URL: http://nadiainstockholm.se
Postat av: jakob rudberg

stammer! om alla gjorde sa sa skulle varlden vara en battre plats! :D

2007-03-22 @ 13:16:58
Postat av: Hasse

DET har jag verkligen undrat över jag med... Min blogg e inte heller så välbesökt, men va fan... jag skriver när jag har lust.

På ämnet här då... jag skulle önska mig detsammam som du Hanna... att man verkligen faktiskt tog fler chanser och tog kontakt med folk på stan, eller som du säger, vad har man att förlora? ett NEJ? och så vaddå, det kommer inte att fungera alltid, men nån gång måste det ju vara rätt tillfälle för båda? Och om fler gjorde så skulle ju chanserna öka radikalt!! Fram för mer spontanflirtar!! NU!! :)

2007-04-03 @ 09:30:29
URL: http://blogh.drutten.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0