Älskade vän

Tiden sedan jag bloggade sist har varit stormig. mycket upp och nedgångar, men nu sitter jag här, känns ganska bra inombords. Fick för någon timme sedan reda på att min kära jävla Malin har gått och blivit min arbetkollega.

Saknar Emil som aldirg förr, avskyr verkligen den där tomma kännslan som blir starkare när jag lyssnar på en speciell låt som symboliserar "oss". Smällar man får ta, men jag hoppas verkligen att vi ses snart älskade vän. Det är du och jag, jag trivs så himmla bra i ditt sällskap, kan alltid vara mig själv med dig. Den gången vi satt vid vattnet och kollade på solnedgången, känndes inte allt bara så perfekt då?

För överigt ser mitt liv helt okej ut nu, skolan går okej, jobbet går bra och jag trivs, det sociala är lika bra som det alltid är, så det finns inte mycket att klaga på. Kännde verkligen att jag behövde skriva av mig lite.
Snart kommer det att ske förändringar i mitt liv, känner det på mig, utöver det så kommer det att hände en del inför sommaren.
SE YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0