Barnslig onsdag

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så saknar jag tiden då man faktiskt kunnde leka, göra vad man vill utan att vara rädd för hur andra skulle uppfatta än.
Idag bröt jag och Maria alla gränser, jag har ingen aning om hur det började, men helt plötslig står vi i köket på sophiahemmets högskola och "skjuter" på varandra med smörknivsar, kastar låtsas granater i form av äpplen och hushållsrullen får egera bazoka. Magen knep och kinderna ömmade efter allt skrattande. Det här var nog det bästa jag kunnde göra en tråkig eftermiddag i skolan.
Jag rekomenderar verkligen att bryta alla gränser ibland och bara göra det man själv känner för. En ren lättnad.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0