Gulliga bråk

En disskution ang kvinnor bröt ut igår på tunnelbanan, ledd av mig. Jag förklarade hur jävla illa vi tjejer har det, jag började smått förklara hur jobbigt ägglossning är, och då ska vi inte tala om ihållande mensvärk, och det helvetes plattandes med håret, sminken, ja allt är jobbit, och vad är inte att föda barn då?
Dom man talar med säger att smärtan var olidlig men att det var värt det eftersom man fick någonting vacker för det. Vackert? vad menar dom då? Ett barn som är täckt av fett, eller ett barn som har kommit in i trottsåldern, eller menade dom då en ung tonåring som skriker och testar gränserna till max? Eller menade dom den äldre tonåringen som ständigt tar hem nya killar/tjejer, och medans man hör det regelbundna dunkandet från väggen och undrar om det verkligen kan vara sant? Eller syftade dom på den framgångsrike som inte bryr sig ett skvatt om dig längre?
Inte fan har vi det kvinnor lätt.

Jag är iaf himla stolt över mig själv att jag lärt mig att behärska mig själv och inte få allt för många utbrott på min klära mor, istället väljer jag ett mer lättsamt sett att ta ut mina aggretioner på henne, genom att kittlas eller kanske ta vattenslangen och spruta henne dyblöt. Himmla kul och effektfullt.
kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

*himla

2007-05-23 @ 21:59:42
Postat av: Madde

Det finns inget härligare än att föda barn! Jag lovar dig, du kommer förstå sekunden efter att du har gjort det och när det inte gör ont längre! För när jag nu tittar på Amanda så inser jag att jag skulle kunna göra om det igen och igen och igen! Vi ses imorrn! Kram Madde

2007-06-19 @ 11:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0