Ledig tisdag

Var verkligen skönt att vara ledig igår, att få sova i 12 timmar är inte fy skam. Var ute och promenerade innan jobbet, sen var det bara att bita ihop och gå till jobbet vilket jag verkligen inte hade lust med. Som att åka till jobbet inte skulle vara illa nog så hamnar jag på helt fel buss som för mig till ett indutriområde vid coop forum(?) SJälvklart går det inga bussar tillbaka till gullmarsplan, men tillslut hittar jag en busstation i någon skogsdunge och jag kan fortsätta min helvetesresa tillbaka mot jobbet, men jag kom iaf fram tillslut.
Jobba över någon timme men det gjorde mig ingenting hade det ändå så trevligt med emelie, så pratade om vad jag hade haft för mig under dagen, riktigt trevligt.
Nu är det till att sussa innan project runway börjar, älskar verkligen det pogrammet.
Project runway 21.00 tv3

image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0