Regn

Det är något speciellt som sätter fart där inne i mig när det regnar under den ljusa delen av året. Kännslan av glädje och sinnesro är de 2 ord som skulle beskriva kännslan bäst. Att ställa sig på balkongen och känna doften av våt asfalt får mig att tänka tillbaka på de 10 åren jag spenderade på dalarö. Då smink var ens minsta bekymmer och en riktigt härlig sommarksur var det bästa.
Springa och bada i det ljumna vattnet, eller att springa genom de stora vattenpölarna på tomten. Nu saknar jag de lyckliga åren där ute, livet har blivit begränsat, väljer att sitta inne och iakta regnet.

Kommentarer
Postat av: nadia!

det lät härligt i början, men deprimerande på slutet. Fan hanna, gå ut och dansta i regnet! ;D

2007-05-22 @ 12:41:55
URL: http://nadiainstockholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0