Regn som slutade i solsken

Jag var helt inställd på att Martin skulle vara ledig idag, men icka sa nicke. Så vid 9 tiden blev jag lämnad ensam kvar i sängen, steg upp kort där efter för att duscha. Sedan går jag och lägger mig med handduksturbanen och skolböckerna i sängen och vacknar upp 6 timmar senare. - vilken morgon.
Kommer på mig själv att fuska när jag försöker lära mig nya ord, ingen idé att plugga om man ändå bara fuskar hela tiden. Åkte istället in till stan för att möta upp Bea som fick vara min övervakare när jag pluggade. Allt slutade bra iaf.

3 ord som skulle beskriva mig nu är som följer; PIGG, PIGG, PIGG.
Kanske t.o.m är uppe när Martin kommer hem? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0