Tandläkarskräck och kebab

Var hos tandläkaren på rutinundersökning den 30/10 (på min födelsedag). Fick ny tid idag för att laga 2 hål. Jag har en privattandläkare på grund av min tandläkarskräck, tog mig 1,5 timmar att laga de 2 hålen. Men nu är det gjort och jag är så stolt över mig själ. fick 3 bedövningssprutor, dom är ganska roliga att få faktiskt.
   På väg mot medborgarplatsen träffar jag Merchedez (Besan) som även hon skulle till tandläkaren, följde med henne för att vi sedan skulle kunna luncha tillsammans. Kebab blev det.

Vaknade precis efter en liten sovstund på 3 timmar, skönt. Väntar bara på att min hund ska komma hem, hon har varit hos vetrinären idag. Ska snart möta upp mamma, vi ska till apoteket och köpa saker för mina tänder, haha. Sen så måste jag köpa en engelsk bok. Blir nog lite smink också!

<3

Kommentarer
Postat av: Merchedez

Tack för en trevlig lunch och lite ljus i tillvaron vännen :)

2007-11-07 @ 19:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0