Trött tisdag


Även fast jag gick och la mig tidigt igår och sov lite extra idag är jag verkligen jätte trött. Somnade på bussen imorse och har sovit 2 timmar nu när jag kom hem.
   I morgon ska jag gå halvdag i skolan men på grund av att jag ska till tandläkaren på morgonen så blir det ingen skola alls. Vet inte riktigt om jag tycker det är bra eller dåligt. Ogillar verkligen tandläkaren.
  
Jag vill verkligen sluta skolan nu och börja jobba, så himmla kul att få hjälpa folk. Som säker alla läsare vet (eftersom det bara är dom i klassen som läser) så håller jag på utbilda mig till undersköterska. Ska sedan läsa vidare till akutsjuksköterska eller liknande. Men eftersom jag nu känner så här så tänkte jag att jag kanske ska söka något jobb under tiden jag går i skolan, och att ha lite extra pengar är inte fy skam. Funderade på att gå till baka till McDonald´s men jag vet faktiskt inte, kanske borde söka till ett äldreboende? Man får bättre lön och så får jag möjlighet att hjälpa människor. får se får se.

Nu ska jag sätta mig och skriva lite, har en del i skolan.
Martin kommer hem om 3 timmar!! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0