Bröst

Juste jag har massor av funderingar kring bröst. Jag vill verkligen ha LITE större, inte mycket, men lite. Förutom att det kostar en massa pengar som jag inte har finns det ett annat problem, bröstcancer. Bröstcancer finns i min släkt och man kan typ inte utföra mammografiom man har sillisar. Då säger Maria att jag kan oberera bort all bröstvävnad och sen sätta in sillisar så finns det ingen risk för cancer. Men då är frågan istället, hur ska jag kunna amma? Åh jag vet inte vad jag ska ta mig til, detta är verkligen jätte knepegt. Antingen får jag leva vacker några år och dö av cancer, eller så får jag leva med små titts resten av livet och dö en normal död.

Vad skulle nu göra? Jag funderar på att gå på konsulation och prata med någon som vet mer om detta, men det kostar fan 500 kr. Rena rama rånet.

Kommentarer
Postat av: Ewie

men hur stora bröst har du nu till att börja med? och din längd och vikt? man ska ju alltid ha så det ser proportionerligt ut med resten av kroppen! det är det som gör en snygg kropp ^^ ..

2008-04-09 @ 13:29:10
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: Maria

du kan ju amma även om du tar bort all bröstvävnad. Du är fortfarnade kvinna liksom :P Det är många som gör en bröstförminskning för att sedan förstora dom och få ett bättre resultat. Men om du inte vill göra en bröstförminsknig först borde det ju alltid finnas sätt att veta om du har bröstcancer eller inte, hajaru? Maila någon kirurg och fråga!

2008-04-10 @ 09:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0