Hej alla glada

Sitter för tillfället hemma hos mamma med en doft av tåbira omkring mig. Men det är liksom smällar man får ta när man springer runt med ballerina-skor hela dagen utan sulor.

Kul att så många tyckte om mitt hår. Jag ör ju helt frälst och älskar det verkligen. Dock synd att jag inte kan duscha lika ofta som jag brukar göra. Men imorgon då jävlar ska det duschas. En annan sak som händer imorogn är nämligen avtt jag ska till gröna lund med min bror. Det ska bli så trevlig. Han är verkligen dödsrolig.

Ni får ha en super dag imorgon. Sjäv ska jag bara njuta av en ledig dag <3

Kommentarer
Postat av: lollo

Du är så fin med ditt hår, fast du va fin innan med ;)

2008-04-29 @ 09:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0