HISS OCH DISS

HISS
Skinnjakor. Jag har precis införskaffat mig min första skinnjacka och jag älskar den. Den håller länge och man kan verkligen variera klädstilen med den. Helt klart ett underbart plagg

DISS
Fejkblond. Jag tycker verkligen inte att det är snyggt med folk som blonderar sitt hår så att det blir vitt med kanske något inslag av gult i sig. Håret blir verkligen jätte slitet av all blekning och hur snyggt är det att ha tunna stripor till hår? Sen utväxten som kommer där till, fy sjutton! Nej tack, naturligt är alltid bäst, det passar ens naturliga färger.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hell no!! FAKE ska det vara!

2008-04-13 @ 11:18:56
Postat av: Mai

Allt beror på, men på mig själv för tillfället är det fejk som gäller.

2008-04-13 @ 20:22:40
URL: http://babymai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0