HISS OCH DISS

HISS
Värmdö bussarna är verkligen bäst. Det tar en jäkla tid att åka med dom fast den längsta biten är motorväg utan något stopp så man kan sova, och vet ni vad? Det är faktiskt acceptabelt att sova på bussarna vilket det inte är på inerstadsbussarna. Ialla fall inte enligt mig.

DISS
Att skolka. Jag ser det som en självklarhet alla alla ungdomar någon gång under sin tid i skolan har skolkat minst en gång. Självklart har jag också gjort det, men saken är den att jag inte tycker att det är så specielt kul. Man får liksom inte ut någonting utav det. Det är knappast så att man pluggar, iaf inte om man heter Hanna. Så mister man det sociala i skolan också vilket är det bästa med skolan. Så varför skolka egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0