Jag har ett stort problem

.. jag tror jag börjar bli dement. Vill ni veta varför? Jo såhär ligger dte till. Jag jobbade igår och jag var helt säker på att jag skulle jobba 17-22 men när jag kom till jobbet så stod det på schemat att jag endast jobbade 17-21. Konstigt tänkte jag, men tänkte inte mer på det. Var nog mest glad att slippa jobba 5 timmar. Hur som helst så åkte jag till jobbet idag eftersom jag skulle jobba 17-21 idag. När jag kommer till jobbet så är jag inte ens uppskriven på schemat, så jag skriket till lite på skiftledaren och frågar om det stämmer att jag inte ska jobba idag. Vad tror ni att han svarar? Jo han säger självklart att det stämmer. Så jag går hem och är lite fundersam varför dom ändrat mitt schema utan att säga till. Så när jag kommer hem kollar jag på schemat jag har här hemma. Vet ni vad det står? Jo att jag jobbade 17-22 samt 17-21 FÖRRA veckan. Vafan jag har kollat fel på veckan. rackarns vad fel det kan bli ibland alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0