Promenix

Idag har jag som sagt jobbar. Slutade vid 5 och tog sällskap med Alex hem. Mötte Jims ex på bussen, hon skulle hem hit och äta. Eftersom jag kännde mig ivägen när dom stod och lagade mat i köket gick jag och tog en lång dusch och peelade hela kroppen så att jag kännde mig len som en baby rumpa. Bestämmde mig starx efteråt att jag fan skulle ta en långpromenad så ut gick jag. Hittade hälsans stig och gick hela den rundan. Så idag har jag varit ute i drygt 2 timmar och promenarat om man räknar med promenaden till jobbet imorse.

Juste, kan tänkte faktiskt börja med "hiss och diss" här i bloggen. Vad tycker ni om det? Jag kanske gör ett försök ikväll.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0