Svårt att släppa taget

Usch vad jag har svårt att släppa taget  om saker som hänt förr. Förutom att jag alltid tänker på saker som hände när jag var yngre, så som bråk med vänner, min pappas bortgång och andra mindre roliga saker så har jag svårt att släppa taget och acceptera att Martin har ett förfutet. Jag skulle helst önska att han inte hade haft någon annan flickvän innan mig. Helst av allt önskar jag att han var homosexuell innan vi träffades och att han blev hetrosexuell på grund av mig. Skulle inte det vara perfekt? Hur som helst känner jag mig patetisk över mitt sätt att se på allting som rör det förflutna. Varför kan inte jag bara få släppa allting och gå vidare? Jag vill bara vara lycklig och fokusera på nuet.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0