Alla<3dag

Har precis avslutat frukosten med Martin, vårsolen lyste upp hela köket, så underbart. Sitter och vräker i mig geléhjärtan nu och kolla efter en billig retro scooter, vill så gärna ha en. NUNU! JAg och Martin ska snart göra oss iordning efterson vi ska till cosmonova/naturhistoriska och kolla på deep sea, kanske inte så traditionellt att göra på allahjärtansdag med det inkluderar bio plus att man får lära sig något, så varför inte?

Är fortfarande lite nervös inför intervjun, hade hoppats att mina vårkäder från h&m skulle komma så att man kunnde känna sig lite fräsch iaf, men icke, dom kommer inte förrens v9. Men jag får väl bara köra på min naturliga charm, det brukar funka ganska bra. Nej nu ska jag fixa mig.

Ha en bra alla hjärtansdag <3

image16

Kommentarer
Postat av: Merchedez

Tjena stumpan!
Underbart att läsa att du skulle på cosmonova, vi diskuterade de här om dagen och inom en snar framtid hade jag tänkt att se den, så, var den bra?

2008-02-15 @ 16:49:28
URL: http://merchedez.blogg.se
Postat av: Hanna

Ja, om man inte är lättskrämd vill säga, jag hade gåshud och trodde at snart så jävlar äter nåon fisk upp mig. Men alla är vi väl olika, i guess.

2008-02-15 @ 18:07:51
URL: http://hs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0