Inväntar geléhjärtan

Nu var det 46 timmar och 23 minuter sedan jag kom hem från åre, inte för att jag räknar men ändå. Det var verkligen en toppen resa, hoppas att nästa år blir lika bra.

Igår känndes allahjärtansdag rätt så tråkigt och avlägset eftersom jag trodde att jag jobbade dag och att martin jobbade kväll, men så var inte fallet. Jag är nämligen LEDIG, det innebär att vi har hela förmiddagen och fram till klockan 3 att bara göra det vi ska göra en hjärtansdag, wihoo!

På tal om ingenting fick jag ett mail idag detstod "Vi finner din ansökan intressant och skulle vilja träffa dig på en intervju". Gissa om jag blev glad, så 17.00 nästa tisdag ska jag på anställnings intervju, och kag kommer få jobet, jag känner att jag har turen med mig nu. Och snart är det vår.
kram

Kommentarer
Postat av: ALICE

I lav åre och hanna!

grattis till intervjun igen :)

2008-02-13 @ 17:02:39
Postat av: bea

vart ska du på interjuv då dummer? ;)

2008-02-13 @ 19:02:11
Postat av: Janna

lycka till på intervjuen! vars är det nånstans? :)

2008-02-14 @ 18:25:18
URL: http://jaays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0