Mjällshampoo/balsam


när jag klev in i duschen idag märkte jag något skrattreatande, det står 3 olika sorters mjällshampoon i duschen. Ni kanske finner det ganska äckligt, men själv tycker jag att det är riktigt roligt eftersom ingen i "familjen" har mjäll.  Men head&shoulders produkter doftar riktigt gott och får håret att bli luftigt och glänsande. Jag älskar verkligen "natural shine" doftar godast och håret doftar i flera dagar efter användning, ett plus är även priser á 25kr. Ni bör verkligen testa det, om inte annat i förebyggande syfte.

image20


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: inte tänkt på det men du har rätt, men det är en Ö ;)

2008-02-28 @ 14:17:34
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0