Spyfärdig

Efter att ätit upp en hel ask med noguat hjärtan samt en ask med gelé hjärtan mår jag inte hlet OK! Hade verkligen en toppen dag, jag och martin var på naturhistoriska och kollade runt på de olika utställningarna och sedan gick vi på cosmonova och kollade på "deep sea". härligt härligt, men farlig farligt.

.. Men nu är det ensamt, mycket ensamt, tur att jag kom på att jag hade en blogg, annars skulle jag nog dött i min ensmhet. Men kvällens stora fråga lyder fortfarande "vaf FAN ska jag hitta på?!" blir nog till att leta runt i Martins skafferi efter något ätbart, kanske torkade limeblad eller nötter.

.. men hur som helst hoppas jag att alla andra har en mycket bättre kväll en vad jag själv har/-kommer att ha. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0