00:27

Klockan är mycket, men vart är Martin? Jag tänkte kanske gå och lägga mig nu, men eftersom jag har svårt att sova utan M så kan jag lika väl sitta framför datorn en stund till. Imorgon är det sista dagen den här veckan för mig att jobba, jag kommer bara jobba 11.45-15.30 imorgon/idag så det är nice.

Vad tusan ska jag göra imorgon/idag efter jobbet då? Någon som vill bjuda på en fika? Att bli rik på bloggen verkar ju inte gå, jag har varit en aktiv bloggare i en vecka nu men jag har fortfarande inte tjänat några cash, det är lite tråkigt.

Juste jag tänkte faktiskt bli väldigt aktiv i skolan och på jobbet, typ driva fram viktiga frågor och försöka förändra, vad tycker ni om det? Det är mitt mål iaf.

peace alla nattugglor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0