16 dagar på en öde ö

Nu har jag varit aktiv med min blogg i 16 dagar och jag är fortfarande inte känd, hallå? Jag hade räknat med att tjäna miljonbellop vid den här tidpunkten, men icke. Har fortfarande mellan 15-25 unika besökare om dagen, kom igen säg till alla era kompisar att det här är världens bästa blogg, såg det gärna på en fullsmockad tunnelbana sådär lite extra högt "juste gå in på HGS.BLOGG.SE, det är verkligen GRYM!". Jag uppdaterar om någon dag om ni varit duktiga och spridit medelandet om värdens bästa blogg vidare..

Kommentarer
Postat av: Melissa

haha hanna jags ka köra på den nästa gång jag åker tunnelbana!

2008-03-22 @ 18:40:17
URL: http://meli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0