Alergisk reaktion

Kollade nyss in Malins blogg, hennes too faced lip injection är slut och nu ska hon köpa ny. Fuck no! Först pussar hon på sin kille när hon har skiten på läpparna så han får en alergisk reaktion. Stackars honom tänkte jag när jag fick reda på det. I måndags var det dags för både mig och Erika att testa kletet, för vi kände för att ha kyssvänliga läppar under kvällen. Kan ni gissa vad som hände? Daaaaaaaah! Både jag och Erika får också utslag och det ser mer läskigt ut än fräscht. Inte precis kyssvänliga läppar om man säger så.

peace


Kommentarer
Postat av: Mai

Jag har väl beprövat den, och den är grym, våga inte säga nåt annat! Och jag har den faktiskt inte på mig när jag ska pussa på Filip längre, så det så! Waah!

2008-03-28 @ 18:32:20
URL: http://babymai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0