Ångest

Jag har typ haft ångest hela dagen, har bara tänk på min dröm hela tiden. Men dom tur är jobbade inte han jag drömmde om idag. Jobbar ju inte förrens på torsdag så jag lär ha glömt drömmen tills dess hoppas jag. Men utöver ånegnsten har det gått bra på jobbet. Tänkte snickra ihop lite idér och förslag över vad man kan göra annorlunda på jobbet, få se om jag vårgar ge det till chefen. Kanske ska och äta lunch på mitt gammla jobb imorgon, saknar alla där.

Juste, idag när jag var på väg hem till mamma så var det tok mycket människor på tunnelbana, förstod verkligen ingenting, och alla skulle gå av i globen. Jag ringde mamma och frågade vad det var frågan om och hon sa att det var melodifestivalen ikväll. DAAH, det visste jag ju redan. Det är svår att koppla ihop rött med rött ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0