Bekännelse

När jag inte har något för mig och när jag läst allas bloggar brukar jag faktiskt läsa min egna blogg, det händer varje dag. Sitter där och tänker, "hm jag undrar vad Hanna har gjort idag". Helt ärligt jag sitter och läser varje jävla inlägg eftersom jag skriver så mycket att jag glömmer vad jag har skrivit, så är det som att läsa någonting man aldrig sett förut. Jag kan bara säga att min blogg är en blogg som faller mig i smaken.

En annan sak jag har tänkt på, jag har ticks. Jag gillar verkligen inte kenzas blogg, jag finner den inte intressant någonstans och att hon är snygg tilltalar mig ingenstans, jag är inte lebb. Hur som helst tillbaka till tickset, jag går alltid in på hennes blogg, jag knappar in kenzas.se kommer in på bloggen stänger ned sidan, känns lite onödigt.

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0