Biskvier

Jag älskar biskvier och ikväll ska jag och Martin baka dessa små underverk. Fick även redan på att min lärare är en stor beundrare av biskvier, nu gillar jag henne ännu mer. Men ikväll är det hur som helst testkväll för biskviebaket för på lördag gäller det. Vi tänkte ta med oss några till mor min när vi ska dit på middag på söndag.

Nu ska jag sitta och kolla i min kalender och försöka planera in något nästa vecka då jag inte har någonting att göra på 3 dagar. Imorogn kommer iaf Alice hem till mig, jag ska hjälpa henne med vårdpedgogiken.

peace

Kommentarer
Postat av: Jennifer (mustagen)

Men vill också ha biskvier..
..Du får ge mig receptet, blev sjukt sugen på kladdkaka när du pratade om det på lektionen!

2008-03-19 @ 13:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0