Chocolate crunch

Jag är hemma, och jag är mätt och belåten. Åt en McFeast och Jim fick min glass, han fick även en cola eftersom jag fick med mig 2 stycker hem och så mycket gillar jag inte läsk. Fick mitt schema för påsklovet, först trodde jag att det var ett skämt men tydligen inte, jag ska jobba tordag-lördag första lovhelgen helgen efter ska jag jobba fredag-söndag, hallåååå! När ska jag mysa med Martin då? Han jobbar ju under vardagarna, och vad fan ska jag göra?

Idag försov jag mig pga mobilen (igen), blir lite less på det där. Fick fin feedback på arbetet vi gjort i folkhälsokunskap och så gick idrottsprovet väldigt bra. Naturen var lika rolig som vanligt, men har inte hänt.

Nu ska jag dricka läsk ;) peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0