Extrajobb

Jag har alltid tyckt att extrajobb är viktigt, dels för att man får lära sig yrkeslivet när man är ung, men samtidigt får man också extra pengar att leva på. Men egentligen fan vad vi ungdommar har det svårt, jag vill bli vuxen. Vi ska gå i skolan, vi får läxor och sidor vi ska kunna till prov, samtidigt får vi bara 1050 kr att leva på i månaden vilekn är väldigt snålt, då är det faktiskt bra med ett extra jobb, men vafan då bli det 100 timmars arbete i veckan typ, man har skola, arbete plus läxor. Fan vad vi har det svårt.  Är det någon annan som känner det samma?

Jag vill faktiskt bli vuxen, att ha ett heltidsjobb blir så mycket mindre arbete. Jag är trött på skolan, jag vill jobba heltid, NU!

Kommentarer
Postat av: Mai

Jag håller med dig min vän!

2008-03-03 @ 20:04:59
URL: http://babymai.blogg.se
Postat av: Kim

svar: nej jag älskar halebop.. alla mina kompisar + mamma har det, så då blir de också gratis :)

2008-03-03 @ 20:08:15
URL: http://girlylicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0