Förbaskade tjej

egentligen skulle jag vilja skriva om en tjej, men jag struntar i det, vill inte att folk ska bli allt för upprörda, fast jag vet tt en del skulle glädjas över att jag skrev om henne.

Istället väljer jag att skriva om min mat. Jag lagade nyss spaghetti med pestopsås, hur gått som helst. Jag börjar verkligen bli as grym på matlagning, har Martin att tacka för det. Men nu mår jag verkligen illa och önskar att jag aldrig lagade maten, men så är det ibland. Äta bör man annars dör man.

image88
Här har ni en liten bild på mig och Lindis när vi är på väg till gymmet. Jag är alltså inte alltid onyttig

Kommentarer
Postat av: mJoOoTh

omg 2h0t2handle!!!!!!!

2008-03-22 @ 10:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0