Funderingar över parfymer

Jag vaknade halv 6 imorse och kännde mig riktigt pigg, gick och kollade om finnen hade försvunnit men icke. Blev lite ledsen över det så jag gick och la mig igen brevid M. Nästa gång jag vaknar är klockan 1 och M är borta, haha rackarns. Nu har jag iaf hunnit duscha, ska gå hemifrån vid 4, ska jobba vettni.

Min älskade Dior parfym är snart slut, fan. Jag älskar verkligen den doften och det gör min mamma och Martin också. Har dock en oanvänd Dkny, men den känns så festlig, tror inte att jag skulle trivas att ha på mig den i skolan.Den passar som sagt bäst till fest. Vilket jävla problem jag har. Får kolla med M om han gillar dkny parfymen.

Juste hittade en liten present från Martin nu, han är så otroligt gullig ibland.

image92


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0