Helvetisk natt

Jag somnade nog rätt fort igår, var fortfande pigg när Martin kom hem, men somnade iaf fort som sagt. Jag vet inte hur jag vaknar men jag antar att det är pga Martin som låter som en kluckande födande gris eller något liknadnde. Jag ligger där någon timme och bara frösöker att sova medans martin slänger sig fram och tillbaka i sängen, klart man lackar till slut. När jag väl säger åt honom att sluta så säger han med ynklig röst - Jag tror att jag har  feber. OCh ja feber hade han, han var jätte varm den stackarn, så nu har jag dåligt samvete. Hoppas han blir bättre. :)

Ska nog se till att Jim kommer upp ur sängen nu. Han har köpt en ny telefon (LG viewty), men det kanske bara är jag som inte vaknar av ringsignalen när jag har ny telefon?

image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0