Jag kan

Jag har faktiskt lagat en tomatsås till Martin och den blev godkännd, woho. Inte illa alls med tanke på att matlagning är hans yrke. Jag ska nog börja laga mer mat, då slipper man att diska.

Kollade på pulp fiction(?) för första gången idag, den sög. Fast jag såg dock bara 15 minuter av den. Förstår inte vad folk tyckte var så bra med den.

Något mer jag gjort nu på kvällen? Jo jag har kollat på 4e avsnittet av klass 9a, och så har jag haft i hårinpackning.
peace

Juste, killen från jobbet har inte ring än :( han skulle ha hört av sig i slutet av förra veckan om vilken dag jag skulle börja jobba, men icke. Lite dålig stil tycker jag nog allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0