Jag städade också

Gud jag är så fruktansvärt shopping sugen. Idag när vi kom hem med alla mat + dammsugaren känndes det som att jag hade varit och shoppat kläder så jag ville genast prova det jag köpt, men till min besvikelse fungerade det inte att klä sig i mjölkpaket och dinkelkorn. Måste verkligen shoppa någon dag, kanske nästa vecka?

Jag har ju städat också. Nu när man har en ny dammsugare måste man faktiskt städa, så det har jag gjort och oj vad jag har gjort fint, nu hoppas jag att M ger mig en extra klapp på skinkan ikväll.

När vi ändå pratar shopping så hittade jag Kissies sjal i frysdisken på Ica maxi. Självklart fotade jag denna upptäkt. Tyvärr förstår jag mig inte på min mobil så bilden kommer nog upp imorgon eller ikväll.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0