Kaffe rus

Wohiiiieieii, jag är dunder pigg, drack kaffe för att hålla mig vaken under pluggandet, men nu vill jag sova ju. :( Men vad ska man göra man? Det är bara att gilla läget och lära sig av misstagen.

Syster säger att man ska skriva vad man gör för att se sina felaktiga beteenden så nu skriver jag vad jag gör; jag dricker kaffe = mycket fel.

Inlägget blir helt flum men vafan, jag är bra ändå. Martin kommer nog hem snart också, han var i centralen nyss. Ska iaf försöka sova nu så att jag kommer upp imorgon, ska som sagt jobba imorogn och i övermorgon och i överövermorogn och i överöverövermorgon och i överöveröverövermorogn. Ska bli kul man!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0