Kallt

ig dag Idag gick jag upp för att tvätta klockan 7, klockan 11 gick jag till jobbet efter det åkte jag in till stan. Usch vilken jobb dag det har varit idag. Mötte upp Alice inne i stan, vi skulle handla saker till påskäggen till våra kära pojkvänner. Efter att vi var klara med vårt uppdrag åkte vi hem till Johan som förövrig bor på samma går som Alice på söder. V drack te, eller snarare Alive och Johan eftersom jag hälde ut mitt te över hela golvet, ajaj. Mötte upp M som skulle äta på grill och gav honom en puss sedan åkte jag he, och här är jag nu. När jag kom hem hittade jag en liten lapp här vi datorn där det stod "Hanna, jag älskar dig". Sådanna lappar är alltid uppsakattade.

Imorgon ska jag och M hem till hans kompis på "par middag" ska verkligen bli super kul att se deras nyrenoverade lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0