Kom igen nu!

Vafan nu blir jag förbannad, delvis för att besökarna minskar för varje dag. Fine bloggen kanske inte är så rolig men jag vill tjäna pengar och då behöver man faktiskt besökare, jag är besviken på er som läser bloggen som inte spridit budskapet om min blogg vidare. Sen är det en till sak som gör mig förbannad, Silvia heter hon! Hon sa till en klasskompis helt utan anledning "Du borde vaxa mustachen", okej visst jag ser det roliga i del hela, men hon var seriös och det är bara respektlöst. Nu ska jag leta upp en bild på den där Silvia och måla dit mustach på henne, sen blir det till att tapetsera skolan med bilder på henne. Hon ser föröverigt utkavlad ut, bred framifrån med platt i profil, haha.

Nu måste jag faktiskt vara lite aktiv på lektionen, men det är så tråkigt med datorkunskap, men efter detta är det bara naturkunskap kvar och det är rackarns kul.

peace

Kommentarer
Postat av: Emelie

HANNA FAN VAD SKÖN DU ÄR!!!

2008-03-19 @ 13:09:16
Postat av: Erika

rita dit hitler mustach

2008-03-19 @ 13:14:17
URL: http://mylines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0