Lördagen

.. kom på mig själv att jag inte har skrivit vad som hände i lördags, dock inget nämnvärt, men det kan vara kul att komma ihåg det iaf. Men hur som helst så hade jag, Martin och Jim fest i lördags, jag var på topp även fast jag varit hos min bror i tullinge, han bor där med sin nya som har en 5 årig dotter som är ett riktigt energiknippe. Kom hem en timme efter att mina vänner kommit vilket jag tyckte var ganska kul. fick fixa mig fort som attan. Sen drog allt igång, jag söp nog jossan under bordet vilket var kul.

Alla gick vid 2 men jag var fortfarande pigg fast jag hde varit hos min bror helt otroligt men sånt är livet, domande iaf till slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0