Malin övernattar

Hade precis somnat så kommer Jim hem med någon, jag blir skit lack. Jag tror att denna någon är någon jag ogillar i allra högsta grad. Jag bestämmer mig för att gå ut i lägenheten för att kanske skrika "håll käften" eller något liknande. När jag väl kommer ut ur rummet ser jag en blon lugg liggandes i soffan. Jag kutar in på toaletten och tänker "shit det där är inte den där personen som jag ogillar i allra högsta grad, det ser nästan ut att vara Malin som jag nämde i förra inlägget" När jag väl kommer ut från toaletten har denna person gått in på Jims rum, jag tassar fram till jackorna i hallen och ser en brun skinnjacka, precis en sån Malin har. Så jag ropar "hallå Malin?!!?!?" Ut från rummet kommer en lagomt full MAlin och ba "HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!". Snacka om att jag blev förvånad.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0