Paranoid igen

När jag kom till jobbet i eftermmiddags kom resturangchefen fram till mig och sa att han ville prata med mig. Vi går iväg och han säger "jag har hört att dom har varit elaka mot dig i veckan", självklart tycker jag att han säger att jag har varit elak mot mina arbetskamrater så jag undrar vad han menar, då säger han samma sak igen och jag hajjar till. Shit hur fan fick han reda på att alla har fällt pikar mot mig hela veckan? Dom fällde ju självklart pikarna för att jag är grym och dom är avundsjuka för er som inte förstod det. Men hur som helst, jag blir helt paranoid och blir helt säker på att han läser mig blogg och det är därför han vet om det här. Hur som helst tyckte jag att det var snällt av honom att kolla hur jag kännde inför det, men jag bryr mig inte så mycket. Juste han sa även att dom hade mycket att lära av mig, och om det var någon jag ville förändra så var han mycket villig att prata med mig.

JAG ÄR FAKTISKT GRYM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0