Positiv feedback

Jag tror stark på positiv feedback, det är så himmla viktigt - inte bara på jobbet - att berömma folk när dom gjort något bra. Det är ingen idé att grina om det gick bättre för någon på provet exempelvis, den personen har säkerligen gjort sig förtjänt av betyget, varför inte glädjas med personen och berätta för henne/honom hur duktigt han/hon har varit. Samma sak gäller på jobbet. När jag vet att jag har varit as grym och ingen säger att jag varit duktig då tänker jag att dom personerna har dåligt självförtroende och är avundsjuka och kan därför inte säga att jag varit duktig. Jag är nog ganska duktig på att ge andra positiv feedback, men vet ni vem jag är duktigast på att berömma? Jo mig själv, när jag har varit duktigt upprepar jag i huvudet hur jävla bäst jag har varit. Jag brukar också säga till folk att jag har varit så jävla grym och avslutar med att säga "visst har jag?!" då måste dom säga "ja" och jag känner mig ännu mer duktig. Försök själva nästa gång.

NI ÄR AS GRYMMA SOM LÄSER MIG BLOGG!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-03-14 @ 13:43:38
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Mai

Här får du lite positiv feedback från mig babe!

2008-03-14 @ 20:05:44
URL: http://babymai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0