pos/neg

Ni vet ibland då man undrar var ens hand är och man märker att den är placerad på ens ben. Man känner inte handen, man är så van vid den att man inte riktigt känner vad man gör med den. Så känner jag när Martin håller om mig ibland, jag är så van vid hans beröring att jag inte känner att han ligger bakom mig och håller om mig. Ibland är det verkligen jätte tråkigt att jag känner så, men så tänker jag, vafan jag är så jävla trygg med honom, han är som en del av mig. Han är en del av mig, inte så konstigt att jag inte märker av hans beröringar ibland. Han är grym min pojkvän.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ha en mysig fredag:)!

2008-03-14 @ 13:02:16
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0