Sömntuta

Idag vaknade jag halv 2, HALV 2! Jag har inte gått upp efter 12 det senaste året. Under helgena brukar jag gå upp vid 10 så det kom som en chock när jag kollade på klockan imorse. Martin kom hem till min mamma igår, vi satt och åt kladdkaka sedan gick vi och la oss. Han åkte iväg vid 9 imorse, men himmla snällt av honom att han kom och höll mig sällskap. Jag hatar att sova själv i en tom lägenhet.

Nu ska jag och mamma till nacka centrum och köpa en väska till mig som jag ska kunna ha mina arbetskläder i. just nu har jag en bag som är så stor att jag måste fylla ut den med mjukisbyxor och en handduk, haha.

Åh just nu i denna sekund kom mamma in till lägenheten och slängde 2 par trosor på mig som hon hade köpt, jag älskar verkligen presenter. Det var glansiga hipsters, ena var grå och den andra var lila.

peace

Kommentarer
Postat av: Sanna

Snygg blogg
Ha en fortsatt bra dag.:)

2008-03-16 @ 15:36:34
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0