Stora runda fina bröst

Det vill jag ha, kanske inte stora, men normala iaf. Jag har inte lyckats undgå att jag har för små bröst, jag vet inte ens om det är normalt att ha så små, speciellt inte när man är född med ett big ass ochså, man ser ut som en anka i profil. Men nu är mig tanke; vad fan ska jag göra?
1. Jag är tillsammans med Martin i hela mitt liv, eftersom han gillar mig precis som jag är :)
2. Jag köper "bröst-piller" och ber till gudarna att dom hjälper, men då kommer jag å andra sidan få äta piller resten av livet?!
3. Jag betalar 40 papp för en bröstförstoring, brösten kommer kännas fejk och det känns lite obekvämt att ha något föremål innanför huden (sillisar är inte samma sak som p-stav)

Så jag utbrister min tankte än en gång; VAD FAN SKA JAG GÖRA?!


Kommentarer
Postat av: Maria

sluta kolla på tjejer med big tits utan kolla på sånna som mig så kommer dina kännas stora. beror helt på vem man jämför sig med ;)

2008-03-03 @ 16:54:59
Postat av: Hanna

Det är väl en självklarhet, men alla ska ju operera sig, så snart står jag där ensam med världens minsta tuttar.

2008-03-03 @ 17:02:19
URL: http://hgs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0