Utlandsresor, nej tack!

Det kanske låter helt  knasigt,  även fast jag inte varit utomlands så känner jag inte att jag vill åka utomlands, vadå allt finns ju i vackra sverige. En sak som faktiskt irriterar mig är människor som lägger hur mycket pengar som helst på utlandsresor men knappt vet vart malmö ligger. Borde man inte satsa på att läta känna sitt land, speciellt om man bor i Sverige, vi har otroligt fin natur och det finns så mycket att se.

Ett minus med utlandsresor är alla konstiga insekter som inte finns i sverige och så kan man få underliga sjukdommar.  Nu börjar jag hyperventilera av tanken på binekemask.  Jag stannar fan i underbara Sverige.
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0