Vad fan hände?

Bliev nyss väckt av Martin, när fan somnade jag? Jag kan varken säga att filmen var bra eller inte, men kolla på den iaf.

Jag har inget lunch/bibliotek/id-kort i skolan, har nog tappat bort det så jag, Bea, Linda, Camilla och Lollo gick och åt påett nyöppnat kebab ställe på fridhemspland. De må va dyrt med ack vilka jävla mega tallrickar. Jag åt kycklingkebab det var väl gott men vem fan byter ut vitlökssåsen till myntasås? Fett med äckligt azzo.  En annan dålig sak med kebabtallrikar är att stripsen ligger i botten vilken resulterar i sladder strips :(

Nu kom Martin in och kollade att jag fortfarande var vaken - Han liter inte på mig.
Ska äte thon can gai nu. - Hittade på stavningen själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0